Abdomen plat fara dieta

Cea mai frecventa intrebare este “cum scap de grasimea de pe abdomen?”. Grasimea de pe abdomen este tipul de grasime cel mai periculos deoarece, pe langa evidenta problema estetica, acei centimetri in plus la talie si abdomen sunt indicatori clari ca exista o boala. Principalul motiv pentru care depunem grasime pe abdomen este stresul. In momentul in care suntem stresati, nivelul de cortizol creste si asta se vede la burtica. Ce se intampla? Cortizolul “sparge” tesutul muscular care arde calorii si depoziteaza grasime in zona abdominala. Daca esti stresat si mai ai si o dieta luata random (aleatorie) de pe net sau de la vecina de la 5, e cu atat mai rau. Studiile recente arata ca stresul cauzat de o dieta proasta poate creste nivelul de cortizol, in felul asta iti ramane burtica cu toate ca incepi sa consumi mai putine calorii.

Ce putem face pentru un abdomen plat? Putem sa lucram la un organism sanatos si echilibrat.

1 . Zaharul = dusman!
Cand te lupti cu grasimea de pe abdomen, cea mai importanta arma este o dieta adecvata. Redu caloriile mancand proteine, legume, fibre si inlocuind obiceiurile alimentare de care stii si tu ca sunt proaste cu unele bune. De exemplu, sa presupunem ca ti-e pofta de ceva dulce… in loc sa te infigi in prima ciocolata, presara niste scortisoara pe un mar taiat felii. Iti garantez ca e gustos!

2. Dormi!
Cu totii avem termene limita si proiecte de predat si prea multi prieteni pe care trebuie sa ii vedem si parca nu ne ajung orele dintr-o zi. Dar totusi incearca sa te odihnesti. Atunci cand esti obosit corpul tau simte nevoia de dulce sau de ceva de rontait. Dormind macar 7 ore pe seara este cel mai bun lucru pe care-l poti face pentru tine si pentru corpul tau.

3. Vitamina C
Revenim la cortizol (hormonul ala nesuferit care te „ajuta” sa depui grasime pe abdomen) si va spun ca exista un mod de a-l combate folosind vitamina C. Pe langa faptul ca te ajuta sa te lupti cu o raceala, vitamina C este si unul dintre elementele esentiale din carnitina (carnitina te ajuta sa arzi grasimi, foloseste grasimea si o transfera in combustibil). Daca treci printr-o perioada proasta, stres la munca sau vreo despartire, creste-ti doza de vitamina C mancand fructe ce o au din plin (kiwi e cel mai bun!).

4. Fa sport!
Daca crezi ca acele 20 de abdomene din fiecare seara pe care le faci in pat sau cand te apuca vreun puseu de energie motivationala te vor ajuta sa dai burtica jos, te inseli. Sa faci abdomene chinuitoare si sperand sa reduci grasimea din acel punct e ca si cum ai incerca sa faci exercitii pentru obrazul drept. Se cheama „spot reducing”… si nu merge. In loc sa faci abdomene, fa exercitii in care sa fie actionate mai multe grupe de muschi concomitent si care sa-ti lucreze neaparat sistemul cardiovascular.

Ce mai poti face: „plank” 30 de secunde (iti tii corpul in pozitie de flotare stand pe antebrate); cand iesi in club ridica-te si danseaza; renunta la a merge cu liftul si sincer, mai lasa masina in fata blocului din cand in cand.

*Citeste si “Burta de “belfer” si dementa senila – De ce sa avem abdomenul plat”click aici

 

Andra Chirnogeanu



Copyright © 2011 - 2013 infocosmetica.ro

*Reproducerea neautorizata a textelor sau imaginilor de pe acest site este interzisa. Preluarea textelor publicate se poate face doar cu acordul General Editor A.A.P.E.S.



Parapsiholog Radu Botez - parapsihologie paranormal astrologie




Alte articole din Revista InfoCosmetica: